13.9. klo 18 vertaistuki/keskusteluilta ja uimahallilippujen jako jatkuu, nouda omasi
Kahvia ja pikkumakeaa tarjolla hyvän keskustelun kera. Tule yhdessä muiden kanssa pohtimaan diabetesasioista. Uimahallilippuja on taas saatavana parin kuukauden annos.
