Virtuaalikahvit 18.5.klo 16-17
VIRTUAALIKAHVIT NETISSÄ Hei, kokoonnutaan Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan alueiden diabetesyhdistysten virtuaalikahveille maanantaina 18.5.2020 kello 16-17. Keitä itsellesi kuppi kuumaa ja tule keskustelemaan ajankohtaisista diabetesyhdistysten asioista. Voimme muiden ajankohtaisten asioiden lisäksi keskustella siitä, mitä haasteita korona tuo? Voiko siitä seurata jotakin hyvää, esim. uusia tapoja toimia tai uusia työkaluja? Miten tavoitamme jäsenistön sitten, kun toiminta taas […]
